Počet záznamov: 1
Nehmotná hodnota značky a jej význam pre pozíciu firmy WURTH vo vnímaní zákazníkom
Názov Nehmotná hodnota značky a jej význam pre pozíciu firmy WURTH vo vnímaní zákazníkom : diplomová práca Autorské údaje Zuzana Vašková, školiteľ: Júlia Lipianska Autor Vašková Zuzana Ďalší autori Orgonáš Jozef (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra marketingu Vydavateľské údaje Bratislava, 2013. - 60 s. Druh dokumentu práce diplomové (Mgr.,Ing.) Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Báza dát ZÁVEREČNÉ PRÁCE Signatúra 869866
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Elektronická verzia práce 1.3 MB z IP adresy EU po prihlásení kniha
Počet záznamov: 1