Počet záznamov: 1  

Marketingový mix a jeho uplatnenie v CR

  1. Názov Marketingový mix a jeho uplatnenie v CR : diplomová práca
    Autorské údajePeter Takács, školiteľ: Igor Kačeňák
    Autor Takács Peter
    Ďalší autori Kačeňák Igor (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKTK - Katedra tovaroznalectva a kvality tovaru OBF - zrušená
    Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra tovaroznalectva a kvality tovaru
    Vydavateľské údajeBratislava, 2013. - 81 s.
    Druh dokumentupráce diplomové (Mgr.,Ing.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Signatúra871240

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce837.3 KBz IP adresy EU po prihlásení

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.