Počet záznamov: 1
Vplyv piesní a zneliek v reklame na znalosť značky a produktu
Názov Vplyv piesní a zneliek v reklame na znalosť značky a produktu : diplomová práca Autorské údaje Iveta Karailievová, školiteľ: Juraj Chebeň Autor Karailievová Iveta Ďalší autori Chebeň Juraj (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra marketingu Vydavateľské údaje Bratislava, 2013. - 67 s. Druh dokumentu práce diplomové (Mgr.,Ing.) Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Báza dát ZÁVEREČNÉ PRÁCE Signatúra 869782
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Príloha 137 KB z IP adresy EU po prihlásení Elektronická verzia práce 28.9 MB z IP adresy EU po prihlásení kniha
Počet záznamov: 1