Počet záznamov: 1  

Vplyv marketingovej komunikácie na spotrebiteľské správanie

  1. Názov Vplyv marketingovej komunikácie na spotrebiteľské správanie : diplomová práca
    Autorské údajeEva Beňová, školiteľ: Kornélia Richterová
    Autor Beňová Eva
    Ďalší autori Richterová Kornélia (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra marketingu
    Vydavateľské údajeBratislava, 2013. - 64 s.
    Druh dokumentupráce diplomové (Mgr.,Ing.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Signatúra869744

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce677 KBz IP adresy EU po prihlásení

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.