Počet záznamov: 1  

Mobile digital publishing development: boom in 2010 and 2011

  1. Názov Mobile digital publishing development: boom in 2010 and 2011
    Autorské údajeAndrej Miklošík, Eva Hvizdová ml.
    Autor Miklošík Andrej EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Spoluautori Hvizdová Eva ml. EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Current challenges of marketing and their application in practice : [proceedings of] scientific articles. S. 88-95. - Bratislava : Publishing house EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3632-5
    Výstup z projektu VEGA 1/0418/11 Udržateľný marketing a udržateľná spotreba
    VEGA 1/0047/11 Koncepcia európskeho marketingu a segmentácia spoločného trhu so zameraním na výber a implementáciu marketingových stratégií pre zvýšenie konkurenčnej schopnosti slovenských podnikov na trhoch EÚ
    PoznámkyVEGA 1/0047/11. - VEGA 1/0418/11
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 681.3 - Stroje a zariadenia na spracovanie dát. Počítače
    Heslá digitalizácia * vydavateľstvá * knihy elektronické * telefón mobilný * technológie informačné * technológie komunikačné
    Kategória EPCVedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE13 00424-010, originál dokumentu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.