Počet záznamov: 1  

Vplyv marketingu na spoločnosť a postoj k marketingu v 21.storočí

  1. Názov Vplyv marketingu na spoločnosť a postoj k marketingu v 21.storočí : bakalárska práca
    Autorské údajeIveta Kršková, školiteľ: Šárka Kličková
    Autor Kršková Iveta
    Ďalší autori Kličková Šárka (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra marketingu
    Vydavateľské údajeBratislava, 2013. - 55 s.
    Druh dokumentupráce záverečné bakalárske (Bc.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Signatúra870577

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Príloha267.3 KBz IP adresy EU po prihlásení
    Elektronická verzia práce978.6 KBz IP adresy EU po prihlásení

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.