Počet záznamov: 1
Sociálne siete a ich vplyv na správanie spotrebiteľa
Názov Sociálne siete a ich vplyv na správanie spotrebiteľa : bakalárska práca Autorské údaje Natália Rudňanská, školiteľ: Šárka Kličková Autor Rudňanská Natália Ďalší autori Kličková Šárka (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra marketingu Vydavateľské údaje Bratislava, 2013. - 58 s. Druh dokumentu práce záverečné bakalárske (Bc.) Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Báza dát ZÁVEREČNÉ PRÁCE Signatúra 870606
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Príloha 637.4 KB z IP adresy EU po prihlásení Elektronická verzia práce 1.2 MB z IP adresy EU po prihlásení kniha
Počet záznamov: 1