Počet záznamov: 1  

Nové prístupy v marketingu a ich uplatnenie v praxi

  1. Názov Nové prístupy v marketingu a ich uplatnenie v praxi : bakalárska práca
    Autorské údajeRoman Tkáč, školiteľ: Daniela Urblíková
    Autor Tkáč Roman
    Ďalší autori Urblíková Daniela (Školiteľ (konzultant)) EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF
    Korporácia Podnikovohospodárska fakulta EU so sídlom v Košiciach . Katedra marketingu a obchodu
    Vydavateľské údajeKošice, 2013. - 40 s.
    Druh dokumentupráce záverečné bakalárske (Bc.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Signatúra875979

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce502.8 KBz IP adresy EU po prihlásení

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.