Počet záznamov: 1  

Stratégie prístupu k zákazníkovi - vnímanie hodnoty

  1. Názov Stratégie prístupu k zákazníkovi - vnímanie hodnoty
    Súbežný názovStrategy approach to customer - perceived value
    Autorské údajeDana Hrušovská
    Autor Hrušovská Dana EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Zdrojový dokument Aktuálne problémy podnikovej sféry 2013 : [recenzovaný] zborník vedeckých prác. S. 187-192. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3636-3
    PoznámkyVEGA 1/0100/13 (100 percent). - Registrovaný: Web of Science
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing manažment * nástroje marketingové * stratégia marketingová * komunikácia marketingová * riadenie vzťahov so zákazníkmi
    AnotáciaProblémy podnikovej sféry v oblasti vzťahov podnikateľských subjektov so zákazníkmi. Nástroje pôsobiace na spotrebiteľskú hodnotu, ktorými podnikateľský subjekt môže zvýšiť hodnotu ponuky pre zákazníka.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
    Registrované vWOS
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Odkazy (2) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE13 00597-013, originál dokumentu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Archív publikačnej činnosti405.9 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.