Počet záznamov: 1
Moderní metody segmentace trhu
Názov Moderní metody segmentace trhu Autorské údaje Miloš Uldrich Autor Uldrich Miloš Zdrojový dokument Moderní řízení : měsíčník vydavatelství Economia. Roč. 48, č. 10 (2013), s. 24-26. - Praha : Economia, 2013. ISSN 0026-8720 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu čeština Krajina vydania Česká republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * marketing diferencovaný * segmentácia trhu * zákazníci * spotrebitelia * správanie spotrebiteľa Anotácia Diferencovaný prístup - ponuka diferencovaných produktov pre diferencované typy zákazníkov. Produktová bohatosť a cenová rozmanitosť ako základné piliere. Tradičné prístupy - demografická segmentácia, geografická segmentácia a hodnotová segmentácia. Diferenciácia zákazníkov podľa správania v rámci danej spoločnosti. Pokročilá segmentácia. Odlišné prístupy pre odlišné potreby. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2013: 7-12 + 4 príl.
článok
Počet záznamov: 1