Počet záznamov: 1  

Bio potraviny v Európskej únii a postoj mladých európskych spotrebiteľov k nim

  1. Názov Bio potraviny v Európskej únii a postoj mladých európskych spotrebiteľov k nim
    Autorské údajeŠárka Kličková
    Autor Kličková Šárka EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Koncepcia európskeho marketingu a segmentácia spoločného trhu so zameraním na výber a implementáciu marketingových stratégií pre zvýšenie konkurencieschopnosti slovenských podnikov na trhu EÚ : zborník vedeckých statí z riešenia vedeckého projektu VEGA 1/0047/11. S. 84-95. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3734-6
    Výstup z projektu VEGA 1/0047/11 Koncepcia európskeho marketingu a segmentácia spoločného trhu so zameraním na výber a implementáciu marketingových stratégií pre zvýšenie konkurenčnej schopnosti slovenských podnikov na trhoch EÚ
    PoznámkyVEGA 1/0047/11
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 366 - Spotrebiteľ a jeho problémy
    Heslá biopotraviny * ekológia * poľnohospodárstvo * správanie spotrebiteľa * Európa * Slovensko * prieskum spotrebiteľský
    AnotáciaBiopotraviny a ekologické poľnohospodárstvo v Európskej únii. Výsledky prieskumu mladých európskych spotrebiteľov a ich vzťah k biopotravinám. Rozdielnosť názorov k tejto kategórii výrobkov medzi mladými spotrebiteľmi v SR a ostatných členských krajinách EÚ.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE13 02144-008, originál dokumentu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.