Počet záznamov: 1  

Zvyšovanie výkonnosti firmy pomocou marketingového plánu

  1. Názov Zvyšovanie výkonnosti firmy pomocou marketingového plánu
    Súbežný názovPerformance of company improved by the marketing plan
    Autorské údajePavol Serina
    Autor Serina Pavol EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Zdrojový dokument Ekonomika, financie a manažment podniku - rok 2013 : zborník vedeckých statí pri príležitosti 60. výročia založenia Fakulty podnikového manažmentu EU v Bratislave. S. [1-14] CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3651-6
    PoznámkyVEGA 1/0980/12
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * plán marketingový * plánovanie * riadenie strategické * zákazníci * výkonnosť podniku
    AnotáciaPlánovanie v systéme riadenia firmy. Funkcie riadenia. Zostavovanie marketingového plánu v praxi. Úloha moderného marketingu - zákaznícky prístup.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE13 02162-097, originál dokumentu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.