Počet záznamov: 1
Determinanty postavenia podniku na trhu vzhľadom na konkurenciu
Názov Determinanty postavenia podniku na trhu vzhľadom na konkurenciu Súbežný názov Determinants of company`s market share Autorské údaje Linda Síbertová, Mária Spišiaková Autor Síbertová Linda EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Spoluautori Spišiaková Mária EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Zdrojový dokument Ekonomika, financie a manažment podniku - rok 2013 : zborník vedeckých statí pri príležitosti 60. výročia založenia Fakulty podnikového manažmentu EU v Bratislave. S. [1-7] CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3651-6 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.137 - Konkurencia Heslá podnik * konkurencia * výhody konkurenčné * trh Anotácia Postavenie podniku na trhu. Determinanty postavenia podniku na trhu vzhľadom na konkurenciu. Identifikácia trhovej pozície a voľba vhodnej stratégie. Strategické pozície podľa SPACE analýzy. Hlavné ciele konkurenčných a podnikateľských stratégií. Kategória EPC Vedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Odkazy (3) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E13 02162-098, originál dokumentu
článok
Počet záznamov: 1