Počet záznamov: 1  

Branding štátu na príklade Slovenskej republiky

  1. Názov Branding štátu na príklade Slovenskej republiky
    Súbežný názovCountry branding – the case of the Slovak Republic
    Autorské údajeMichal Polgár
    Autor Polgár Michal EUBFMVKDV - Katedra medzinárodných ekonomických vzťahov a hospodárskej diplomacie FMV
    Zdrojový dokument EDAMBA 2013 : proceedings of the international scientific conference for doctoral students and young researchers : 14th november 2013, Bratislava, the Slovak Republic. S. 1262-1283 [CD-ROM]. - Bratislava : Publishing House EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3766-7
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 327 - Medzinárodná politika. Medzinárodné politické vzťahy. Svetová politika. Zahraničná politika
    Heslá štát * prezentácia * imidž * identita * politika zahraničná * metodológia
    AnotáciaZákladná terminológia v procese brandingu štátu – identita a hodnoty štátu, imidž štátu, medzinárodná reputácia, národná značka a prezentácia štátu v zahraničí. Branding štátu a metodologické prístupy k procesu. Branding Slovenskej republiky ako proces prípravy pre komplexnejší proces prezentácie v zahraničí.
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Odkazy (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE13 02171-028, originál dokumentu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.