Počet záznamov: 1  

Súčasné postavenie externej reklamy v komunikácii s trhom

  1. Názov Súčasné postavenie externej reklamy v komunikácii s trhom : diplomová práca
    Autorské údajeMartin Škrovánek, školiteľ: Helena Labská
    Autor Škrovánek Martin
    Ďalší autori Labská Helena (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra marketingu
    Vydavateľské údajeBratislava, 2014. - 84 s.
    Druh dokumentupráce diplomové (Mgr.,Ing.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Signatúra884375

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce2 MBz IP adresy EU po prihlásení

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.