Počet záznamov: 1  

Vplyv online hodnotiacich recenzií na nákupné správanie spotrebiteľa

  1. Názov Vplyv online hodnotiacich recenzií na nákupné správanie spotrebiteľa : bakalárska práca
    Autorské údajeKatarína Seresová, školiteľ: Attila Pólya
    Autor Seresová Katarína EUBFAJKJT - Katedra jazykovedy a translatológie FAJ
    Ďalší autori Pólya Attila (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKIO - Katedra informatiky obchodných firiem OBF - zrušená
    Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra informatiky obchodných firiem
    Vydavateľské údajeBratislava, 2014. - 50 s.
    Druh dokumentupráce záverečné bakalárske (Bc.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Signatúra878124

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce800.4 KBz IP adresy EU po prihlásení

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.