Počet záznamov: 1  

Sociálne médiá ako nástroj marketingu v cestovnej agentúre Amazing Tour

  1. Názov Sociálne médiá ako nástroj marketingu v cestovnej agentúre Amazing Tour : bakalárska práca
    Autorské údajeMarkéta Zacharová, školiteľ: Ján Rudolf
    Autor Zacharová Markéta
    Ďalší autori Rudolf Ján (Školiteľ (konzultant))
    Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra služieb a cestovného ruchu - zrušené
    Vydavateľské údajeBratislava, 2014. - 51 s.
    Druh dokumentupráce záverečné bakalárske (Bc.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Signatúra878022

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce14.4 MBz IP adresy EU po prihlásení

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.