Počet záznamov: 1
Reklama a jej vnímanie spotrebiteľom v 21. storočí
Názov Reklama a jej vnímanie spotrebiteľom v 21. storočí : bakalárska práca Autorské údaje Zuzana Blašková, školiteľ: Šárka Kličková Autor Blašková Zuzana Ďalší autori Kličková Šárka (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra marketingu Vydavateľské údaje Bratislava, 2014. - 59 s. Druh dokumentu práce záverečné bakalárske (Bc.) Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Báza dát ZÁVEREČNÉ PRÁCE Signatúra 884530
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Príloha 240.7 KB z IP adresy EU po prihlásení Elektronická verzia práce 1.1 MB z IP adresy EU po prihlásení kniha
Počet záznamov: 1