Počet záznamov: 1  

Guerilla marketing - netradičná forma marketingovej komunikácie

  1. Názov Guerilla marketing - netradičná forma marketingovej komunikácie : bakalárska práca
    Autorské údajePetra Herdová, školiteľ: Katarína Plevová
    Autor Herdová Petra
    Ďalší autori Plevová Katarína (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra marketingu
    Vydavateľské údajeBratislava, 2014. - 60 s.
    Druh dokumentupráce záverečné bakalárske (Bc.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Signatúra884540

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Príloha62 KBz IP adresy EU po prihlásení
    Elektronická verzia práce4.3 MBz IP adresy EU po prihlásení

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.