Počet záznamov: 1  

Marketingové stratégie firiem z oblasti Corporate Design v automobilovom priemysle

  1. Názov Marketingové stratégie firiem z oblasti Corporate Design v automobilovom priemysle : bakalárska práca
    Autorské údajeSilvia Benkőová, školiteľ: Lenka Šprochová
    Autor Benkőová Silvia
    Ďalší autori Šprochová Lenka (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF
    Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra medzinárodného obchodu
    Vydavateľské údajeBratislava, 2014. - 49 s.
    Druh dokumentupráce záverečné bakalárske (Bc.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Signatúra879486

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Príloha247.6 KBz IP adresy EU po prihlásení
    Elektronická verzia práce682.5 KBz IP adresy EU po prihlásení

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.