Počet záznamov: 1  

Vnímanie environmentálnej značky spotrebiteľmi

  1. Názov Vnímanie environmentálnej značky spotrebiteľmi : bakalárska práca
    Autorské údajeSilvia Majerčáková, školiteľ: Dagmar Klepochová
    Autor Majerčáková Silvia
    Ďalší autori Klepochová Dagmar (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra marketingu
    Vydavateľské údajeBratislava, 2014. - 56 s.
    Druh dokumentupráce záverečné bakalárske (Bc.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Signatúra884565

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Príloha271.6 KBz IP adresy EU po prihlásení
    Príloha534.5 KBz IP adresy EU po prihlásení
    Elektronická verzia práce2 MBz IP adresy EU po prihlásení

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.