Počet záznamov: 1  

Marketingové komunikačné nástroje pre budovanie imidžu spoločnosti

  1. Názov Marketingové komunikačné nástroje pre budovanie imidžu spoločnosti : bakalárska práca
    Autorské údajeAndrea Terkaničová, školiteľ: Barbora Paholková
    Autor Terkaničová Andrea
    Ďalší autori Paholková Barbora (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra marketingu
    Vydavateľské údajeBratislava, 2014. - 49 s.
    Druh dokumentupráce záverečné bakalárske (Bc.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Signatúra884599

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Príloha1.4 MBz IP adresy EU po prihlásení
    Elektronická verzia práce2.3 MBz IP adresy EU po prihlásení

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.