Počet záznamov: 1  

Reklama a jej vplyv na spotrebiteľa

  1. Názov Reklama a jej vplyv na spotrebiteľa : bakalárska práca
    Autorské údajeLenka Jenčuráková, školiteľ: Alžbeta Thiessen
    Autor Jenčuráková Lenka
    Ďalší autori Thiessen Alžbeta (Školiteľ (konzultant)) EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF
    Korporácia Podnikovohospodárska fakulta EU so sídlom v Košiciach . Katedra marketingu a obchodu
    Vydavateľské údajeKošice, 2014. - 59 s.
    Druh dokumentupráce záverečné bakalárske (Bc.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Počet ex.1, z toho voľných 0, prezenčne 1
    Signatúra882132

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Príloha306.7 KBz IP adresy EU po prihlásení
    Elektronická verzia práce1.2 MBz IP adresy EU po prihlásení
    SignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    882132SEKPobočka SEK Košicelen prezenčne

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.