Počet záznamov: 1  

Využití emocí při řízení zákaznické zkušenosti v retailu

  1. Názov Využití emocí při řízení zákaznické zkušenosti v retailu
    Autorské údajeVladimír Hrabal
    Autor Hrabal Vladimír
    Zdrojový dokument Marketing & komunikace. Roč. 24, č. 2 (2014), s. 4-5. - Praha : Česká marketingová společnost, 2014. ISSN 1211-5622
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá správanie spotrebiteľa * nákup * emócie * riadenie * lojálnosť zákazníkov
    AnotáciaŠtúdium nákupného správania ukazuje, že naše jednanie je ovplyvnené emóciami viac, než by sme boli ochotní pripustiť. Emócie v retaili. Emócie ako výsledok negatívnych skúseností. Cieľom riadenia zákazníckej skúsenosti, resp. riadenia emócií, je budovať silný emočný vzťah medzi zákazníkom a firmou, ktorý je základom dlhodobého vzťahu a zákazníckej lojálnosti. Best practice práce s emóciami v retaili.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2014: 1-4

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.