Počet záznamov: 1  

[Malý lexikón marketingu]

  1. Názov [Malý lexikón marketingu]
    Autorské údajeLucia Folvarčíková
    Autor Folvarčíková Lucia EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Verejná správa a regionálny rozvoj : ekonómia a manažment : vedecký časopis Vysokej školy ekonómie a manažmentu verejnej správy v Bratislave. Roč. 8, č. 2 (december 2012), s. 186-187. - Bratislava : Vysoká škola ekonómie a manažmentu verejnej správy v Bratislave, 2012. ISSN 1337-2955
    Recenz.dok.Malý lexikón marketingu / Viestová, K.
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * recenzie
    AnotáciaRecenzia na publikáciu, ktorá rieši problematiku odbornej terminológie marketingu komplexne, ako z hľadiska všeobecného, tak i z hľadiska aplikovaného marketingu. Publikácia je určená študentom marketingu a príbuzných disciplín, pedagogickej a odbornej verejnosti, a v neposlednom rade i prekladateľom, tlmočníkom a redaktorom, ktorí sa s takouto odbornou terminológiou stretávajú v praxi.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Zväzky2012: 1-2

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.