Počet záznamov: 1  

Kríza moderného marketingu?

  1. Názov Kríza moderného marketingu?
    Súbežný názovThe crisis of modern marketing?
    Autorské údajeBohuslava Mihalčová
    Autor Mihalčová Bohuslava EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF
    Zdrojový dokument Marketingové trendy v znalostnej spoločnosti : zborník vedeckých statí 3. S. 146-151 CD-ROM. - Ružomberok : VERBUM, 2014 / Čarnogurský Karol ; Mazúrek Jaroslav ; Černá Ľubica. ISBN 978-80-561-0143-8
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * marketing mix * komunikácia marketingová * zákazníci * spotrebitelia * kampane reklamné
    AnotáciaProblematika udržateľného marketingu. Marketing a súčasnosť. Transakčný a vzťahový marketing. Nové trendy v marketingu.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE14 00615-006, originál dokumentu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.