Počet záznamov: 1
Základné interakcie plánovacieho procesu predaja
Názov Základné interakcie plánovacieho procesu predaja Súbežný názov The Fundamental interactions of sales planning process Autorské údaje Pavol Kita, Pavol Konštiak Autor Kita Pavol EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Spoluautori Konštiak Pavol EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Vedecké state Obchodnej fakulty 2014 : zborník vedeckých statí. S. 181-188 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2014 / Drábik Peter ; Červenka Peter ; Hlavatý Ivan ; Pajtinková - Bartáková Gabriela ; Koudelka Jan. ISBN 978-80-225-3931-9 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 65.012.2 - Plánovanie. Programy. Plány. Plánovacie pomôcky Heslá predaj * plánovanie * plán marketingový * predajne * personál * zákazníci Anotácia Pojmy cieľový trh, obchodná činnosť. Plánovanie predaja, základné interakcie plánovacieho procesu predaja: funkčné interakcie, skúsenosť obchodného personálu a rozhodovanie o budúcom vývoji na trhu, vplyv stratégie na operatívu, vplyv marketingového plánu na plán predaja, kombinácia interakcií. Kategória EPC Vedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E14 01863-018, originál dokumentu
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Archív publikačnej činnosti 315 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1