Počet záznamov: 1  

European Marketing - Concept for Efficient Exchange of the Single Market of the European Union

  1. Názov European Marketing - Concept for Efficient Exchange of the Single Market of the European Union
    Preklad názvuEurópsky marketing - koncept efektívnej výmeny na jednotnom trhu Európskej únie
    Autorské údajeViera Čihovská
    Autor Čihovská Viera EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokumentMEST Journal : Management Education Science & Society Technologies. Vol. 2, no. 2 (2014), pp. 32-41. - Belehrad : MESTE NGO, 2014. ISSN 2334-7171
    PoznámkyKEGA 1/0046/14
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaSrbsko
    Systematika 330.342 - Vývojové štádiá. Vývojové stupne hospodárstva
    Heslá marketing globálny * marketing medzinárodný * Európska únia * koncepcie * komunikácia interkultúrna * segmentácia trhu * konvergencia * divergencia
    AnotáciaFormulácia a obsah európskeho marketingu. Nový koncept analýzy heterogénneho európskeho trhu v globálnom trhovom prostredí. Národný, európsky a medzinárodný marketing.
    Kategória EPCVedecké práce v zahraničných nekarentovaných časopisoch
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE14 01521-001, kópia plného textu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.