Počet záznamov: 1  

[Charfaoui, Emília: Komunikatívno-pragmatické a lingvokultúrne charakteristiky reklamného textu]

  1. Názov [Charfaoui, Emília: Komunikatívno-pragmatické a lingvokultúrne charakteristiky reklamného textu]
    Autorské údajeKatarína Seresová
    Autor Seresová Katarína EUBFAJKJT - Katedra jazykovedy a translatológie FAJ
    Zdrojový dokumentJazykovedné, literárnovedné a didaktické kolokvium XXVII. : nekonferenčný zborník vedeckých prác a vedeckých štúdií. S. 104-105 [CD-ROM]. - Bratislava : Z-F LINGUA Bratislava, 2014 / Vietorová Nina ; Brychová Sylvia. ISBN 978-80-8177-005-0
    Recenz.dok.Emília Charfaoui: Komunikatívno-pragmatické a lingvokultúrne charakteristiky reklamného textu . - Bratislava : Univerzita J. A. Komenského, Bratislava, 2014
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 8 - Jazykoveda. Filológia. Literatúra
    Heslá recenzie * jazykoveda * literatúra * komunikácia * zásoba slovná * reklama
    AnotáciaMonografia obsahuje ucelený pohľad na problematiku reklamného textu. Tradičné chápanie reklamného diskurzu. Vymedzenie konkrétnych parametrov a špecifík transferu reklamného posolstva a etablovania v komunikačnom prostredí.
    Kategória EPCRecenzie v časopisoch a zborníkoch
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE14 01758-001, kópia plného textu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.