Počet záznamov: 1
[Charfaoui, Emília: Komunikatívno-pragmatické a lingvokultúrne charakteristiky reklamného textu]
Názov [Charfaoui, Emília: Komunikatívno-pragmatické a lingvokultúrne charakteristiky reklamného textu] Autorské údaje Katarína Seresová Autor Seresová Katarína EUBFAJKJT - Katedra jazykovedy a translatológie FAJ Zdrojový dokument Jazykovedné, literárnovedné a didaktické kolokvium XXVII. : nekonferenčný zborník vedeckých prác a vedeckých štúdií. S. 104-105 [CD-ROM]. - Bratislava : Z-F LINGUA Bratislava, 2014 / Vietorová Nina ; Brychová Sylvia. ISBN 978-80-8177-005-0 Recenz.dok. Emília Charfaoui: Komunikatívno-pragmatické a lingvokultúrne charakteristiky reklamného textu . - Bratislava : Univerzita J. A. Komenského, Bratislava, 2014 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 8 - Jazykoveda. Filológia. Literatúra Heslá recenzie * jazykoveda * literatúra * komunikácia * zásoba slovná * reklama Anotácia Monografia obsahuje ucelený pohľad na problematiku reklamného textu. Tradičné chápanie reklamného diskurzu. Vymedzenie konkrétnych parametrov a špecifík transferu reklamného posolstva a etablovania v komunikačnom prostredí. Kategória EPC Recenzie v časopisoch a zborníkoch Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E14 01758-001, kópia plného textu
článok
Počet záznamov: 1