Počet záznamov: 1  

Nové trendy v marketingovej komunikácii územia

  1. Názov Nové trendy v marketingovej komunikácii územia
    Súbežný názovNew trends in place promotion
    Autorské údajeAnna Vaňová, Alica Božíková, Ľudmila Nagyová
    Autor Vaňová Anna
    Spoluautori Božíková Alica
    Nagyová Ľudmila
    Zdrojový dokument Nové trendy 2014 : sborník příspěvků : 9. ročník mezinárodní vědecké konference : [13. - 14. 11. 2014, Znojmo, Česko]. S. 235-243. - Znojmo : Soukromá vysoká škola ekonomická, 2015 / Aff Jozef ; Nagyová Ľudmila ; Březinová Hana ; Ochrana František ; Nové trendy 2014 Mezinárodní vědecká konference. ISBN 978-80-87314-67-8
    PoznámkyVEGA 1/0680/14
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing územia * imidž * komunikácia marketingová * samospráva
    AnotáciaTeoretické vymedzenie marketingovej komunikácie územia. Nové trendy v marketingovej komunikácii územia a ich význam pre konkurencieschopnosť územia.
    Báza dátČLÁNKY

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF385.7 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.