Počet záznamov: 1  

Informačné systémy marketingu

  1. Názov Informačné systémy marketingu
    Autorské údajeAndrej Miklošík, recenzenti: Štefan Žák, Andrej Hriciga
    Autor Miklošík Andrej EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Ďalší autori Žák Štefan (Recenzent) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Hriciga Andrej (Recenzent)
    Vydavateľské údajeBratislava : Vydavateľstvo EKONÓM , 2015. - 265 s. [13,25 AH]
    Vydanie1. vyd.
    ISBN978-80-225-4062-9
    Druh dokumentuučebnice
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá systémy informačné * systémy informačné podnikové * systémy informačné geografické * marketing * maloobchod * veľkoobchod * marketing elektronický * siete počítačové * cloud computing * podnikanie elektronické * obchod elektronický * marketing mix * internet * stránky webové * siete sociálne
    Kategória EPCVysokoškolské učebnice vydané v domácich vydavateľstvách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Počet ex.12, z toho voľných 8, prezenčne 4
    Odkazy (4) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Signatúra884207, 884208, 884704-884713
    Archív EPCE15 00241-001, kópia titul. strany

    SignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    884207SEKVšeobecná študovňalen prezenčne
    884208SEKVšeobecná študovňalen prezenčne
    884704SEKPobočka SEK Košicelen prezenčne
    884705SEKSklad knižničného fondulen prezenčne
    884706SEKSklad knižničného fonduvoľný
    884707SEKSklad knižničného fonduvoľný
    884708SEKSklad knižničného fonduvoľný
    884709SEKSklad knižničného fonduvoľný
    884710SEKSklad knižničného fonduvoľný
    884711SEKSklad knižničného fonduvoľný
    884712SEKSklad knižničného fonduvoľný
    884713SEKSklad knižničného fonduvoľný

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.