Počet záznamov: 1  

Environmentálny marketing ako konkurečná výhoda na trhu

  1. Názov Environmentálny marketing ako konkurečná výhoda na trhu : bakalárska práca
    Autorské údajeZoltán Moravčík, školiteľ: Lucia Bednárová
    Autor Moravčík Zoltán
    Ďalší autori Bednárová Lucia (Školiteľ (konzultant)) EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF
    Korporácia Podnikovohospodárska fakulta EU so sídlom v Košiciach . Katedra obchodného podnikania
    Vydavateľské údajeKošice, 2015. - 43 s.
    Druh dokumentupráce záverečné bakalárske (Bc.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Signatúra887658

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce684.5 KBz IP adresy EU po prihlásení

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.