Počet záznamov: 1  

Analýza marketingového komunikačného mixu vo vybranej spoločnosti

  1. Názov Analýza marketingového komunikačného mixu vo vybranej spoločnosti : bakalárska práca
    Autorské údajeIvana Krajčiová, školiteľ: Oľga Škvarčeková
    Autor Krajčiová Ivana
    Ďalší autori Škvarčeková Oľga (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKIO - Katedra informatiky obchodných firiem OBF - zrušená
    Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra informatiky obchodných firiem
    Vydavateľské údajeBratislava, 2015. - 47 s.
    Druh dokumentupráce záverečné bakalárske (Bc.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Signatúra887291

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Príloha632.7 KBz IP adresy EU po prihlásení
    Elektronická verzia práce1.1 MBz IP adresy EU po prihlásení

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.