Počet záznamov: 1  

Malý formát, veľká príležitosť

  1. Názov Malý formát, veľká príležitosť
    Autorské údajeRichard Kris
    Autor Kris Richard
    Zdrojový dokument Tovar & Predaj : časopis pre obchod s rýchloobrátkovým a spotrebným tovarom. Roč. 5, č. 25 (september-október 2015), s. 26. - Praha : ATOZ Marketing Services, 2015. ISSN 1805-0549
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.37 - Maloobchod
    Heslá maloobchod * služby obchodné * reťazce obchodné
    AnotáciaMaloobchodný gigant Carrefour testuje nový tzv. convenience formát. Pod názvom Bon app! otvoril v Paríži dva obchody, každý s predajnou plochou 50 metrov štvorcových. Ich zameraním je tzv. snacking (malé chuťovky na zahryznutie počas dňa) a jedlo na cestu. Iba potraviny pripravené priamo na jedenie.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2015: 21-26

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.