Počet záznamov: 1  

Marketing na technických vysokých školách

  1. Názov Marketing na technických vysokých školách
    Autorské údajeLibor Nečas
    Autor Nečas Libor
    Zdrojový dokument Marketing & komunikace. Roč. 25, č. 3 (2015), s. 10-12. - Praha : Česká marketingová společnost, 2015. ISSN 1211-5622
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 378 - Vysoké školstvo. Vedecká výučba
    Heslá školy vysoké odborné * technika * marketing * výučba vedecká
    AnotáciaTechnické vysoké školy sa stále viac orientujú nielen na výuku odborných technických predmetov, ale tiež na vzdelávanie v oblasti náuky o podniku. Okrem teórie riadenia, ekonomiky, financií, účtovníctva sa zameriavajú aj na oblasť marketingu, pretože absolventi nachádzajú svoje uplatnenie aj v obchodných útvaroch firiem, v nákupe a odbyte. Výuka marketingu na technických školách musí byť špecifická, nie univerzálna. Prispôsobenie výuky marketingu špecifickým podmienkam. Nevyhnutné predpoklady pre prácu obchodníka.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2015: 1-4

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.