Počet záznamov: 1  

Vzdělávání v širších souvislostech

  1. Názov Vzdělávání v širších souvislostech
    Autorské údajeOlga Jurášková
    Autor Jurášková Olga
    Zdrojový dokument Marketing & komunikace. Roč. 25, č. 3 (2015), s. 18-19. - Praha : Česká marketingová společnost, 2015. ISSN 1211-5622
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 37 - Výchova. Vzdelávanie. Vyučovanie
    Heslá vzdelávanie * pojmy * pracovníci * schopnosti pracovné * vedomosti * osobnosť * marketing
    AnotáciaVzdelávanie - definícia. Kľúčové faktory úspešnej práce - spolupráca, komunikácia, kreativita, flexibilita. Najvyššia priorita top-manažérov - partnerstvo a zodpovedný prístup k spolupráci. Ako by malo na to reagovať vzdelávanie.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2015: 1-4

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.