Počet záznamov: 1
Implementačné intervaly a limity guerilla marketingu
Názov Implementačné intervaly a limity guerilla marketingu Súbežný názov Implementation intervals and limitations of guerilla marketing Autorské údaje Peter Štetka, Jakub Kintler Autor Štetka Peter EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Spoluautori Kintler Jakub EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Zdrojový dokument Alternatívne modely difúzie produktových inovácií na trhoch EÚ : zborník abstraktov z vedeckého seminára KPH pri príležitosti Týždňa vedy 2015 : 5. november 2015 Bratislava. S. 58-59 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2015 / Štetka Peter ; Šlosár Róbert ; Švejdová Nikola ; Tršťanská Alena ; Grisáková Nora ; Alternatívne modely difúzie produktových inovácií na trhoch EÚ Vedecký seminár z Týždňa vedy. ISBN 978-80-225-4175-6 Výstup z projektu IGP I-15-102-00 Alternatívne modely difúzie produktových inovácií (50%)
VEGA 1/0546/15 Hodnotenie výkonnosti moderných marketingových prístupov a ich dosah na výkonnosť podniku (50%)
Poznámky Abstrakt. - I-15-102-00 (50%). - VEGA 1/0546/15 (50%) Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Heslá guerilla marketing * implementácia Kategória EPC Abstrakty príspevkov z domácich konferencií Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E15 01287-027, originál dokumentu
článok
Počet záznamov: 1