Počet záznamov: 1  

Zelený marketing ako inovatívny nástroj konkurenčnej výhody

  1. Názov Zelený marketing ako inovatívny nástroj konkurenčnej výhody
    Súbežný názovGreen marketing as an innovative tool of competitive advantage
    Autorské údajeMartin Hudec
    Autor Hudec Martin EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument MERKÚR 2015 : the proceedings of the international scientific conference for PhD. students and young scientists : Virt, December 3 - 4, 2015. S. 128-136 CD-ROM. - Bratislava : Publisher EKONÓM, 2015 / Drábik Peter ; Krnáčová Paulína ; Pajtinková - Bartáková Gabriela ; Karlíček Miroslav ; MERKÚR 2015 International scientific conference for PhD. students and young scientists. ISBN 978-80-225-4179-4
    Výstup z projektu VEGA 1/0178/14 Spoločná spotrebiteľská politika EU a jej uplatnenie v SR s dopadom na vzdelávanie spotrebiteľov
    PoznámkyVEGA 1/0178/14
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing environmentálny * podnik * stratégia podniková * rozvoj trvalo udržateľný * zákazníci * výhody konkurenčné
    AnotáciaZelený marketing nazývaný aj environmentálny, ekologický alebo udržateľný. Stratégie zeleného marketingu. Implementácia zeleného marketingu do podnikových stratégií. Zelený marketingový mix. Zelení zákazníci. Problémy zeleného marketingu a greenwashing.
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE16 00002-012, originál dokumentu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Archív publikačnej činnosti605.6 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.