Počet záznamov: 1  

Ako vznikajú spokojní a nespokojní zákazníci

  1. Názov Ako vznikajú spokojní a nespokojní zákazníci
    Autorské údajeDušan Straňák
    Autor Straňák Dušan
    Zdrojový dokument Zisk manažment. Roč. 7, č. 12 (2015), s. 48-49. - Žilina : Poradca podnikateľa, 2015. ISSN 1339-2433
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 366 - Spotrebiteľ a jeho problémy
    Heslá zákazníci * spokojnosť zákazníkov * racionalita * emócie * spotrebitelia * správanie spotrebiteľa * služby obyvateľstvu
    AnotáciaPri udržaní si zákazníka odborníci radia vplývať na racionálnu i emotívnu rovinu spotrebiteľa. Hodnotenie výborného zákazníckeho servisu na základe 4 + 1 kľúča spokojnosti zákazníka.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2015: 1-12

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.