Počet záznamov: 1  

Modelovanie inkrementálnej odozvy v priamom marketingu

  1. Názov Modelovanie inkrementálnej odozvy v priamom marketingu
    Súbežný názovUplift modeling in direct marketing
    Autorské údajeAndrej Mišovič
    Autor Mišovič Andrej EUBFHIKSA - Katedra štatistiky FHI
    Zdrojový dokument Aplikácie kvantitatívnych metód v ekonómii : [zborník príspevkov] : 5. vedecký seminár doktorandov v študijnom odbore 3.3.24 Kvantitatívne metódy v ekonómii : 3. jún 2015 [Bratislava, Slovensko]. S. [40-44] CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2015 / Dúžik Ondrej ; Terek Milan ; Bilíková Mária ; Aplikácie kvantitatívnych metód v ekonómii Vedecký seminár doktorandov v študijnom odbore 3.3.24 Kvantitatívne metódy v ekonómii. ISBN 978-80-225-4197-8
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 519.86 - Teória ekonomicko-matematických modelov
    Heslá pravdepodobnosť * modelovanie pravdepodobnostné * metódy matematicko-štatistické * modely regresné * marketing priamy
    AnotáciaDôvody, prečo je v priamom marketingu dôležité zamýšľať sa nielen nad samotnou odozvou kampane ale tiež nad inkrementálnou odozvou. Výhody a nevýhody tradičného prístupu modelovania pravdepodobnosti sledovanej udalosti (nákup, odchod zákazníka) a ich porovnávanie. Postupy pri modelovaní inkrementálnej odozvy a aplikácia v praxi pri riešení problémov s odozvou v priamom marketingu.
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE15 01481-006, originál dokumentu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF495 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.