Počet záznamov: 1  

Digitální budoucnost marketingového výzkumu

  1. Názov Digitální budoucnost marketingového výzkumu
    Autorské údajeVáclav Kupec
    Autor Kupec Václav
    Zdrojový dokument Marketing & komunikace. Roč. 25, č. 4 (2015), s. 8. - Praha : Česká marketingová společnost, 2015. ISSN 1211-5622
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá výskum marketingový * digitalizácia * firmy * stratégia marketingová * riadenie * efektívnosť * správanie spotrebiteľa
    AnotáciaDigitálne prostredie je ideálnym priestorom na marketingové skúmanie spotrebiteľského správania, čo firmám v konečnom dôsledku umožňuje efektívne riadiť svoje marketingové stratégie.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2015: 1-4

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.