Počet záznamov: 1  

Vliv interkulturních diferencí na oblast osobního prodeje

  1. Názov Vliv interkulturních diferencí na oblast osobního prodeje
    Autorské údajeDavid Říha, Elena Říhová
    Autor Říha David
    Spoluautori Říhová Elena
    Zdrojový dokument Marketing & komunikace. Roč. 25, č. 4 (2015), s. 16-17. - Praha : Česká marketingová společnost, 2015. ISSN 1211-5622
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá predaj priamy * predajcovia * zákazníci * komunikácia neverbálna * komunikácia verbálna
    AnotáciaUrčenie osobných faktorov predajcu, ktoré sú najrelevantnejšie pre dosiahnutie úspechu predaja. Určenie medzikultúrnych rozdielov medzi americkými a českými zákazníkmi a ich vnímanie verbálnej a neverbálnej komunikácie v osobnom procese predaja.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2015: 1-4

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.