Počet záznamov: 1  

Euromarketing - faktory a determinanty jednotného európskeho trhu

  1. Názov Euromarketing - faktory a determinanty jednotného európskeho trhu [elektronický zdroj]
    Autorské údajeViera Čihovská a kolektív, recenzovali: Jaroslav Kita, Andrej Kriváň
    Autor Čihovská Viera EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Spoluautori Hrdličková Veronika
    Kličková Šárka EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Pavliková Marta EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Ďalší autori Kita Jaroslav (Recenzent) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Kriváň Andrej (Recenzent)
    Vydavateľské údajeBratislava : Vydavateľstvo EKONÓM , 2015. - CD-ROM [169 s., 10,22 AH]
    Vydanie1. vyd.
    ISBN978-80-225-4208-1
    Výstup z projektu KEGA 018EU-4/2014 Euromarketing - faktory a determinanty jednotného európskeho trhu
    PoznámkyKEGA 018EU-4/2014
    Vydanie na inom médiu Euromarketing - faktory a determinanty jednotného európskeho trhu / Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2015 ; Čihovská Viera ; Hrdličková Veronika ; Kličková Šárka ; Pavliková Marta ; Kita Jaroslav ; Kriváň Andrej ; Ekonomická univerzita v Bratislave Obchodná fakulta
    Druh dokumentuodborné publikácie
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * marketing medzinárodný * trh medzinárodný * Európa * Európska únia * integrácia ekonomická medzinárodná * politika sociálna * trh práce * demografia * produkt domáci hrubý * spotreba * politika daňová * prostredie prírodné * technológie nové * kultúra * legislatíva * segmentácia trhu * spotrebitelia * stratégia marketingová
    Báza dátKNIHY
    Počet ex.3, z toho voľných 2, prezenčne 1
    Odkazy (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Signatúra889199-889201

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF3.2 MBz IP adresy EU po prihlásení
    Euromarketing - faktory a determinanty jednotného európskeho trhu

    elektronická kniha

    Euromarketing - faktory a determinanty jednotného európskeho trhu
    SignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    889199SEKVšeobecná študovňalen prezenčne
    889200SEKSklad knižničného fonduvoľný
    889201SEKSklad knižničného fonduvoľný
    Euromarketing - faktory a determinanty jednotného európskeho trhu
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.