Počet záznamov: 1  

POPAI day 2015: nákup by mal byť predovšetkým zážitkom

  1. Názov POPAI day 2015: nákup by mal byť predovšetkým zážitkom
    Autorské údajePavel Neumann
    Autor Neumann Pavel
    Zdrojový dokument Tovar & Predaj : časopis pre obchod s rýchloobrátkovým a spotrebným tovarom. Roč. 6, č. 27 (január-február 2016), s. 22-23. - Praha : ATOZ Marketing Services, 2016. ISSN 1805-0549
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 366 - Spotrebiteľ a jeho problémy
    Heslá nákup * nákup elektronický * správanie spotrebiteľa * konferencie
    AnotáciaĎalší ročník medzinárodnej obchodnej akcie poukázal na meniace sa spotrebiteľské správanie. Nakupujúci sú vďaka digitálnym technológiám vyspelejší, z mnohých produktov sa stávajú komodity, a preto nie je problém z obchodu odísť a nakúpiť inde. Do popredia vystupujú emócie spojené s nákupným prostredín a ponuka, ktorá sa člení do kategórií podľa nákupných príležitostí. Samozrejmosťou sa stávajú dokonalé služby spojené s nákupom.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2016: 27-32

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.