Počet záznamov: 1  

Tradičné a moderné spôsoby reklamy

  1. Názov Tradičné a moderné spôsoby reklamy : diplomová práca
    Autorské údajeDominika Novotná, školiteľ: Bohuslava Mihalčová
    Autor Novotná Dominika
    Ďalší autori Mihalčová Bohuslava (Školiteľ (konzultant)) EUBPHFKMA - Katedra manažmentu PHF
    Korporácia Podnikovohospodárska fakulta EU so sídlom v Košiciach . Katedra obchodného podnikania
    Vydavateľské údajeKošice, 2016. - 79 s.
    Druh dokumentupráce diplomové (Mgr.,Ing.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Signatúra892631

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce2.4 MBz IP adresy EU po prihlásení

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.