Počet záznamov: 1  

Spotrebiteľské správanie v kontexte online marketingu

  1. Názov Spotrebiteľské správanie v kontexte online marketingu
    Preklad názvuConsumer behaviour in the context of online marketing
    Autorské údajePaulína Krnáčová, Silvia Benkoová
    Autor Krnáčová Paulína EUBOBFKTK - Katedra tovaroznalectva a kvality tovaru OBF - zrušená
    Spoluautori Benkoová Silvia
    Zdrojový dokument Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. Roč. 9, č. 34 (2016), s. 171-188. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2016. ISSN 1337-7493
    Výstup z projektu VEGA 1/0134/14 Podpora inovácií v distribučných procesoch prostredníctvom zavádzania moderných technológií a optimalizácie logistických činností so zameraním na zníženie záťaže životného prostredia a na zvyšovanie kvality života
    PoznámkyVEGA 1/0134/14
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá správanie spotrebiteľa * marketing elektronický * správanie spotrebiteľa * internet * nástroje marketingové
    AnotáciaRealizácia spotrebiteľského prieskumu s cieľom zistiť správanie a postoje návštevníkov internetu v nadväznosti na online marketingové nástroje.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE16 01154-005, originál dokumentu
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Zväzky2016: 33-36

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Archív publikačnej činnosti578.6 KBverejne dostupné
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.