Počet záznamov: 1
Tak ako to je: rozhoduje rozum alebo pocity?
Názov Tak ako to je: rozhoduje rozum alebo pocity? Autorské údaje Jana Škutková Autor Škutková Jana Zdrojový dokument Goodwill : magazín o ekonomike, biznise a spoločnosti. Roč. 9, č. Február-marec (2017), s. 28-29. - Bratislava : Goodwill, 2017. ISSN 1337-9798 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá neuromarketing * nástroje marketingové * komunikácia marketingová * rozhodovanie nákupné * psychológia predaja * spotrebitelia * racionalita * emócie Anotácia Neuromarketing a vedecké merania – emocionálna a racionálna úroveň. Lákavé príležitosti pre marketérov a hľadanie nových pohľadov na mechanizmy nákupných rozhodovaní. Nahliadnutie do procesov odohrávajúcich sa v mysli spotrebiteľa. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Zväzky 2017: Február-Október
článok
Počet záznamov: 1