Počet záznamov: 1
E-learning ako nástroj pre zvyšovanie efektívnosti výučby
Názov E-learning ako nástroj pre zvyšovanie efektívnosti výučby Preklad názvu E-learning as the Tool for Improvement the Effectiveness of Teaching Process Autorské údaje Roman Lacko, František Hurný Autor Lacko Roman EUBPHFKEK - Katedra ekonómie PHF - zrušené Spoluautori Hurný František EUBPHFKMA - Katedra manažmentu PHF Zdrojový dokument Journal of innovations and applied statistics : vedecký internetový časopis. Roč. 7, č. 2 (2017), s. 60-64 online. - Košice : Katedra hospodárskej informatiky a matematiky PHF EU, 2017. ISSN 1338-5224 Poznámky I-17-103-00 (Alternatívne prístupy k hodnoteniu podnikovej výkonnosti a efektívnosti) Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Heslá vzdelávanie elektronické * študenti * počítače * výučba vedecká * školy stredné * politika vzdelávania Anotácia Návrh výskumného modelu, ktorý by pochopil zámery používania e-learningu u vysokoškolských študentov a tiež faktory, ktoré poukazujú na významné rozdiely medzi používaním počítačov a smartfónov. Kategória EPC Vedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E17 00876-010, kópia plného textu Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2017: 2
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Archív publikačnej činnosti 549.8 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1