Počet záznamov: 1  

Vnímanie dobročinného marketingu podnikmi

  1. Názov Vnímanie dobročinného marketingu podnikmi
    Preklad názvuSlovak Business`Perceptions of Case Related Marketing
    Autorské údajeZuzana Huliaková, Zdenka Musová
    Autor Huliaková Zuzana
    Spoluautori Musová Zdenka
    Zdrojový dokument Ekonomika a spoločnosť : vedecký časopis Ekonomickej fakulty Univerzity Mateja Bela v Banskej Bystrici. Roč. 18, č. 2 (2017), s. 154-162. - Banská Bystrica : Ekonomická fakulta UMB, 2017. ISSN 1335-7069
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá zodpovednosť spoločenská * marketing * dobrovoľníctvo * podnikatelia * nástroje marketingové * stratégia marketingová
    AnotáciaPojem spločenská zodpovednosť. Nástroje spoločenskej zodpovednosti. Vymedzenie dobročinného marketingu. Projekty dobročinného marketing. Využívanie dobročinného marketingu podnikateľskými subjektami na Slovensku.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Zväzky2017: 1-2

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF869.7 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.